Σεπτέμβριος 2011: Η απάντηση των "πολιτών"

Δεν θα πάει μπροστά ποτέ αυτός ο τόπος ούτε η παιδεία αν από ένα ολόκληρο άρθρο που αναφέρετε στην ασφάλεια των παιδιών και σε λύσεις, αλλά και στα πραγματικά προβλήματα του σχολείου δεν απασχολεί κανέναν και το προσπερνάνε, παρά μόνο στέκονται σε ότι αφορά χρήματα, μίζες, και εργολάβους. Εσείς είπατε για δωρεάν εργασία! και δωρεάν υλικά! αλλά με μικρό κόστος!!! υπάρχει όμως και το ηθικό κόστος, και είναι τεράστιο!
Το ποιοι υποκινούν - χρησιμοποιούν τους μαθητές και κρύβονται πίσω από της καταλήψεις και ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι αυτών όλοι λίγο - πολλή γνωρίζουν... εκτός από τους μαθητές! Την ίδια στιγμή πανελλαδικά είχαμε καταλήψεις, όλα τα σχολεία στέγαστρα απαιτούν; Όλα αυτά δεν
είναι κριτική ενός "κακόβουλου" αλλά πολλών, μαζί και ανθρώπων το σχολείου από πρώτο χέρι, συζητημένα σε πολλές κουβέντες. Αν θέλω να πηγαίνει και να φεύγει το παιδί μου με ασφάλεια στο σχολείο και θεωρούμε "κακόβουλος" για αυτό, τότε είναι τιμή μου και καμάρι μου.
Αφήστε τα φροντιστήρια (λέξη ανύπαρκτη σε λεξικά άλλων χωρών...) και ελάτε μια βόλτα, ιδίως βροχερή ημέρα, στο σχολείο για του λόγου του αληθές των αναφορών του άρθρου. Πηγαίνετε να δείτε της τουαλέτες, της βρύσες, το γυμναστήριο, της αίθουσες, τα θρανία, τους πίνακες, την θέρμανση, σε τι χάλια είναι και μου λέτε μετά. Δείτε της ελλείψεις σε αναλώσιμα στα εργαστήρια. Ρωτήστε μαθητές τι "σύνεργα" έχουν βρει στο προαύλιο. Περάστε ένα βράδυ να δείτε τι γίνετε μέσα στον χώρο του σχολείου. Και τόσα άλλα λεπτά άλυτα προβλήματα...
Σε κανένα σχολείο η κεντρική είσοδο του προαυλίου δεν βγαίνει άμεσα σε κεντρικό στενό δρόμο διπλής κατεύθυνσης. Δρόμο χωρίς διαγράμμιση πεζών και οχημάτων, χωρίς κανένα στοιχειώδες πεζοδρόμιο, χωρίς σήμανση. Σε κανέναν τέτοιο δρόμο δεν σταματάει στην μέση το σχολικό λεωφορείο (χωρίς σχολικό τροχονόμο!) και τα οχήματα γονιών για να αποβιβαστούν - επιβιβαστούν μαθητές και ξυστά να περνάνε αυτοκίνητα και μηχανάκια πολιτών και "εμπόρων".
Πέφτετε πολλή χαμηλά όταν υμνείτε τσέπες, χρώματα, και εξουσίες... Όταν θέματα μαθητών τα κατεβάζετε στο επίπεδο χρήματος και μίζας... Όταν αδιαφορείτε για τα πραγματικά προβλήματα... Όταν κρεμάτε "ταυτότητες" στους μαθητές, ξεχωρίζοντας τους "καλούς" του Γενικού Λυκείου από τους "κακούς" του Τεχνικού Λυκείου. Πολλές φορές το να ασχολείται κάποιος επώνυμα με τα κοινά, όπως του σχολείου, είναι και καλός "κράχτης" για το επάγγελμα του... δεν είναι τυχαίο ότι αυτά τα επαγγέλματα καλά κρατούν...

Απάντηση στο δημοσίευμα του istiaianews.blogspot.com της 27/9/2011

ΧΡΗΣΤΟΣ ΞΑΝΘΗΣ - ΚΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΔΕ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΗ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΥΓΧΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΛΕΙΣΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟ ΣΤΕΓΑΣΤΡΟ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΠΟΙΟΥ Η ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΕΤΟΙΩΝ
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΖΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΩΡΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΗΣΑΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΟ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΞΑΝΘΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΣΤΙΑΙΑΣ